.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۱۶۰۰ نظامی اسرائیلی تاکنون در جنگ غزه دچار معلولیت شدند
رژیم صهیونیستی در گزارشی اعتراف کرد که از آغاز جنگ در غزه (هفتم اکتبر)، ۱۶۰۰ نظامی دچار معلولیت شده‌اند.
۱۶۰۰ نظامی اسرائیلی تاکنون در جنگ غزه دچار معلولیت شدند

مرکز اطلاع رسانی فلسطین شامگاه چهارشنبه به نقل از منابع عبری اعلام کرد رادیو ارتش رژیم صهیونیستی به نقل از رییس انجمن معلولان ارتش این رژیم اعلام کرد که از هفتم اکتبر (آغاز جنگ در غزه) تاکنون ۱۶۰۰ نظامی اسرائیلی به عنوان معلول جنگی معرفی شدند که ۴۰۰ نفر از آن‌ها همچنان در بیمارستان‌ها تحت درمان هستند.

 

بر پایه این گزارش، رادیو ارتش اشغالگران با اذعان به شمار بالای نظامیان دچار معلولیت و آسیب‌های جسمی فاش ساخت که تمامی این افراد آسیب جسمی دیدند و پس از جنگ با هزاران نفر که دچار مشکلات روحی و روانی شدند، مواجه خواهیم بود.

 

طبق اعلام منابع فلسطینی به نقل از منابع عبری، اسرائیل تا روز ۴۵ (دوشنبه ۲۰ نوامبر- ۲۹ آبان)، بیش از ۱۵۰۰ کشته و ۳۴۰۰ مجروح داده است.

 

طی چند روز گذشته با تشدید نبردها بین صهیونیست‌ها با نیروهای مقاومت در تعدادی از محورهای جنگی، تعداد کشته‌های ارتش رژیم صهیونیستی افزایش یافته است.

 

روزنامه عبری «یدیعوت آحارونوت» پیش‌تر در گزارشی نوشته بود: علت اصلی مرگ سربازان هدف قرارگرفتن مستقیم یا در اثر اصابت ترکش و موشک ضد زره در جریان درگیری با نیروهای فلسطینی بوده است.

 

در بخش پایانی این گزارش آمده است: برآوردها نشان می‌دهد که ارتش اسرائیل در صورت گسترش وتداوم عملیات زمینی خود در غزه، حدود ۴۰۰ سرباز دیگر را از دست خواهد داد.

 

«ابوعبیده»، سخنگوی گردان‌های القسام پیش‌تر تصریح کرده بود که علاوه بر تلفات میدانی صهیونیست‌ها، ۵۰ اسیر صهیونیست در بمباران نوار غزه توسط خود رژیم اشغالگر به هلاکت رسیده‌اند.

 

«اسماعیل هنیه»، رییس دفتر سیاسی حماس نیز در این باره تاکید کرده بود که طبق اطلاعات و مشاهدات میدانی نیروهای القسام، تلفات در صفوف اشغالگران بسیار بیشتر از آن چیزی است که تل‌آویو اعلام می‌کند؛ آمار واقعی همه را شوکه خواهد کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.116 seconds.